torstaina, syyskuuta 28, 2006

Lomalla kotona. Hieman happeningitonta meininkiä

Tuntuu aika oudolta olla kotona. Kesän aikana sitä jotenkin tottui siihen, että kaikki päivät oli töissä ja vapaapäiviä ei todellakaan tuhlattu kotona nyhväämiseen. Tää on siis todella outoa.

Mä en oo tottunu tälläseen stressittömään tilaan. Että mullako ei muka olis kiire mihinkään? Ei tällänen fiilis sovi Suomeen. Mä vaan nukun koko ajan ihan vaan sen takia, koska mä voin.

Laitoin mun elämää toissapäivänä vähän järjestykseen. Kävin sanomassa koulussa, että en enää ainakaan tänä vuonna tule käymään siellä. Opiskelen käytännön matkailualaa itsenäisesti siis. Ensi keväänä voin siis ihan hyvällä omallatunnolla lukea pääsykokeisiin koko kevään.

Ostin rinkan. Tällä kertaa voin siis jättää jeesusteipin kotiin. Entisen rinkan kanssa oli pieniä kasassa-pysymis-ongelmia.

Mua väsyttää taas. Mä luulen, että poden nyt koko kesän krapulat. On tuntunu tosi krapulaiselta koko viikon. Mitään en ole kuitenkaan juonut. Hyvä minä!

Muutenkin ihan hyvä alkaa laittaa elämää taas järjestykseen, ni on kivempi sit tulla reissusta takas kotiin. Mä olen jopa siivonnut vähän. Ihanaa kun joka paikassa tuoksuu sitruunalle.

Vähän on sekava olo. Onneks Rimpe tulee kohta. Yksin ei oo kauheen kivaa hengaa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sorry :( kuka toi jussin akka on? kauhee ämmä!!