sunnuntaina, maaliskuuta 25, 2007

Se lauantai, jolloin tytöt voittivat pojat Trivial Pursuitissa

Mä ailahtelen, nykyään ehkä jopa suuremmissa mittakaavoissa kuin ennen. Tänään aamulla oli taas tosi tyhjä olo. Onneks tajusin soittaa Kelelle. Oli ehkä ihanin aamukahvihengaus Merihaassa vähään aikaan. Kuuneeltiin Kelen ex-tyttöystävän polttamaa levyä keittiössä, juotiin kahvia ja juteltiin kaikesta. Minna ja Jonekin liittyivät seuraan jossain vaiheessa. Ihmiset on ihania. Mietin vielä eilen opiskelua ties kuinka kaukana, mut enhän mä ihan oikeesti voi lähtee mun kavereiden luota mihinkään.

Ehkä mun hyvään tuuleen on vaikuttanut tää aurinkokin. Kevät on ihanampi kuin kesä, koska se kestää vähemmän aikaa ja silloin vasta fiilistellään kesää. Kesällä täytyy alkaa jo totuttautumaan ajatukseen, että kohta on syksy.

-Voi kun mä oon masentava. No en kai mä oikeesti ajattele tolleen.

Oon ollu tässä aika kipeenä, mutta niinpä on kaikki muutkin. Tänään ei lähdetty baariin, vaan vietettiin laatu lautapelihengaus Merihaassa. Vitsi et oli kivaa. Me tytöt siis voitimme pojat Trivial Pursuitissa. Voittaminen nostaa fiiliksiä aina.

Niin paljon tapahtunu kaikkee, et en jaksa enempää avautua. Muutin Antilta pois. Toki herkistelin aika pahasti, mut nyt tuntuu jo aika hyvältä. Hetken aikaa oli sellanen olo, et maailma loppuu, kun otin mun riippumaton katosta alas. Mut eihän se mihinkään loppunut. Ei kannata uskoa tuntemuksiin.

Elämä on kivaa ja aion ripustaa mun riippumaton joko mun Liman kotiin tai mun Suomen kotiin. En tiiä, tärkeintä on vaan ripustaa se.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heip. Olenkohan vaan kuvitellut,kun eilen mielestani nain sellaisen postauksen jossa kerroit lahtevasi uudestaan kaukomaille, tyyliin viela torstaina. Mun piti siihen kommentoida, mutta en kerennyt kun postaus olikin jo poissa. Hmm, no joka tapauksessa sanomani piti, etta oikein Hyvaa matkaa ja onnea ja iloa! Taalla paivat kuluvat kirjastolla ja huomenna olisikin taloustiedon tentti. Terveiset Bolognasta!
-Erika

Hanni kirjoitti...

Se oli vaan viitteenä mun loistavan hyvään aprillipilaan! Kaikki meni jujuun. En mä oikeesti ole mihinkään lähdessä. Suomessa on ihan uskomattoman kivaa ja Ginokin tulee sunnuntaina. Koska suakin näkis täällä? Saan mun vanhan numeron takas ensviikon alussa.

xxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti...

hahaa..aika hyvan keksit! Ma tulen Suomeen heinakuun jossain vaiheessa, riippuu tenteista.Koitetaan sitten tavata kun viimeksi neljan paivan visiittiniaivan liian hektiseksi menoksi.Mukavaa lomaa Ginon kanssa, muista nayttaa kaikki tarkea Helsingista ;) Hyvaa paasiaista!

Anonyymi kirjoitti...

...neljan paivan visiittini muuttui aivan hektiseksi...


selvennys viitaten edelliseen. :)

-erika