maanantaina, marraskuuta 12, 2007

Joskus on vaikeaa olla mina

Niin, tanaan on ollut aika kiire paiva. Oon juossut ostamassa tuliaisia ja itteleni lisaa Roxyn vaatteita. Pakkohan mun oli kayda myos laitattamassa mun kynnet, etta tuun nattina takaisin. Niin haikeeta. Olin aika rikki, kun ajattelin etten tule nakemaan naita ihmisia enaa ikina.

Ette ikina arvaa mita tapahtui. Ma myohastyin koneesta. Liman liikenteeseen ei voi luottaa. Taksikuski jatti meidat vaaralle puolelle kenttaa ja olin check innissa 6 minuuttia liian myohaan. Saatoin sanoa muutaman kerran kovaan aaneen sen v:lla alkavan sanan. Niin, olisi pitanyt lahtea vahan aikaisemmin matkaan.

Oon jo nyt 21-vuotiaana onnistunut myohastymaan laivasta, lentokoneesta, junasta ja bussista. Sporaa ei varmaan lasketa. =)

Ma en tieda koska ma tulen. Mun lippua ei pystynyt hyvittamaan. Itkin, hymyilin ja rapyttelin silmia, mutta ei auttanut. Paasen ehka DHL:lle toihin taalla. Ei pitais menna montaa vuotta, etta mulla on lippurahat kasassa. Saanpahan ainakin hankittua sen rusketuksen surffattua vahan lisaa. Anteeks kaikille tasapuolisesti, jotka odottti mua kotiin. Ja isille hyvaa isanpaivaa.

Ja kylla, ma olen aivan hukassa. Ei vaan kuulu mun tapoihin myontaa sita.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Etkö sä ole palaamassa sinne enää takaisin?

Mulla aikalailla sama tilanne päällä, joten mielenkiinnolla luin koko blogin läpi, kun sen muutama päivä sitten löysin.

Tsemppiä sinulle. Ei ole helppoja valintoja, ei.