torstaina, marraskuuta 08, 2007

Noticias de Mancora

Mina ja mun muru, hiekka oli kuumaa, sen takia toinen jalka ylhaalla.
Niovi, David, mina ja Gino
Gino, mina ja David Campionato mundial de surf femenino en Mancora

Yks aamu meni aika pitkaan. Oltiin kotona yheltatoista -aamulla.

Rikoin mun polven eilen aika pahasti. Oli niin siisti aalto et en voinut paastaa irti. Muuten mun surffit onkin olleet siis todella ala-arvoisia. Ma oon aika huono. Mut mitapa tuosta, fiilis on katossa. Mancorassa on ollut ihan liian ihanaa. Ihanempaa kuin viime kerralla. Siita voi jo paatella jotain.


Ma olin telkkarissa 6 sekunttia. Mancoran naisten surffikisoista oli iso reportaasi telkkarissa, joka tietenkin katottiin. Oli aika outoa nahda mut ruudussa. Vain mina, kuvasta oli rajattu kaikki muut pois. Onneks ma olin aika nattina liikenteessa. Vahanks ma oon fame. =)


Jep, ihan loistofiilikset. Voisko muuta edes odottaa? Syodaan hummeria ja surffataan. Ollaan me muutama kerta oltu ulkonakin. Kisojen aikaan oli aika hyvaa biletysta. Nyt on kuitenkin ihanan rauhallista. Ma tykkaan Mancorasta enemman nain. Facebookissa on miljoona kuvaa. Kaykaa kattomassa.


Aika heikkoa blogitusta, tiedan, mutta kun on niin paljon kaikkea muutakin. =) pus pus

Ei kommentteja: