sunnuntaina, tammikuuta 20, 2008

Mäkissä yökkärihousuissa

Ei nyt lähetä siihen miksi mulla oli päällä yökkärihousut, kirkuvan oranssi T-paita, eiliset meikit ja se mun tyttöilytakki, jossa on isot kultaset napit. Tolla yhdistelmällä keräsi Pitskun ABC:llä huomattavasti enemmän katseita, kuin jos olisin ollut vaan tosi nättinä liikenteessä.

Käytiin siis veikan kanssa pyörähtämässä Mäkin drive-Inillä ja Nikke tilas tapansa mukaan lasten ruokaa. "Kolme juustoo pelkällä ketsupilla ja juustolla" Drive-Inin tyttö oli hetken hiljaa ja kysyi varovasti, "Voiks laittaa pihvit myös?" Vitsi, mä repeilin.

Joo ei se oo tälleen yhtään niin hauska. Mut samassa mäkissä kävi yks kesä ilta tosi hauska juttu. Pulju oli mennyt yhdeltätoista kiinni ja me kurvattiin autokaistalle muutamaa minuuttia yli. Poika sitten kertoi, ettei ruokaa enää saa, johon mä reagoin tunteisiin vedoten ja sanoin, että mulla on ihan kauhee nälkä. Kuukauden työntekijä totes tähän vaan, että syytä mä siihen olen. Sillonkin nauratti.

Mä lähen juoksentelee pallon perässä kisahalliin. Meillä on matsi ja mulla on tosi veemäinen yskä.

Ei kommentteja: