lauantaina, lokakuuta 07, 2006

Saamattomuutta ilmassa

Lähtö tj 6. Matkajärjestelyt ei ole ihan vielä siinä jamassa, et kohta voisi hyvillä mielin ampaista toiselle puolelle maapalloa. Viimereissusta tais jäädä "mañana, mañana" vähän päälle. Naurattaa jo vähän valmiiks, kun mietin sitä torstai-illan paniikkia, kun mitään ei ole pakattuna ja 50:lle ihmiselle pitäis vielä keretä käydä sanomassa heipparallat. Perus-Hannia.

Onneks mä olen lännen nopein lähtijä. Antin vanhemmat tulee meille evakkoon kattoremonttia karkuun viikko mun lähdön jälkeen. Mä en ole lännen nopein siivoaja. Nopeestihan kaikki irtonaiset kamat tunkee vaatehuoneeseen ja pölynimurilla vähän surauttaa sohvan edestä. Tällä kertaa se ei taida kuitenkaan ihan riittää.

Jos joku saa mut kiinni kirjojen imuroinnista tän visiitin vuoksi, täytynee pidentää reissua vähintään 20:llä vuodella. Siihen mä en lähde. Koko mun siivous saattaa sitäpaitsi mennä ihan hukkaan. Antti on koko viikonlopun lomilla. Meillä saattaa olla Hanninlähtö-bileet.

Mä koin valaistumisen. Mähän kannan kaiken epäilyttävän materiaalin suoraan kellariin ja heitän avaimen rinkan pohjalle. Meidän syntisestä kodista tulee intellektuelli, tylsä ja ennenkaikkea hohtavan steriili. -enpä aloita vielä, onhan tässä aikaa...

Ei kommentteja: