perjantaina, helmikuuta 02, 2007

Kuvia Kolumbiasta

Hanni, oot mun inspiraation lahde laittamaan kuvia myoskin =) (beibi sa oot mun muusa)
Pitihan mun ikuistaa mun kulkuneuvo Gualeguaychusta Buenos Airesiin!
Pilvenpiirtaja Bogotassa.Ma aistin DDR-henkea, mut voi olla et se on vaan ma.


Ma ja Bogota mun takana. En ole onneksi viela niin levea, etta peittaisin sen kokonaan.Aasi hostellini vieressa.
Namnam! Paikallinen katukeittio.

Katutaidetta.
Tommonen karkkipotkokirkko. Mulla tulee mieleen se kauhee leffa mis on Johnny Depp.Spollet ottaa iisisti.

Villa de Mukulakivi.
Ma luulin noita superlehmia ensin vuohiksi. Tulee mieleen ne kaikki TV1:n aaressa vietetyt lauantai-illat Avaraa Luontoa katsellen.

Mika ei kuulu joukkoon?Puskaa. Sita tuntuu olevan liikkeella.

2 kommenttia:

Hanni kirjoitti...

Hei muru! Mulla on ikava sua ja sun kameraa ja varsinkin sun taitoja rapsia kuvia. Tuu tanne! Paaset nukkuu mun viereen.

Mileena kirjoitti...

Ooo... =) Kivasti sanottu. Lahen tanaan trekkaamaan 6 paivaksi, lahetinkin siita meilia.

Se on muuten aika hassua, kun parissa kuukaudessa oon ottanu satoja kuvia, musta on ehka 10. En oo ollu kovin linssiludena taalla.

Pida kivaa! Ikava myoskin.