lauantaina, helmikuuta 10, 2007

öö ma en keksi otsikkoo

Heissan kaikille!

Palasin eilen Ciudad Perdida reissulta en vasyneena, vaan energisena ja onnellisena. En tajua miten saatoin edes harkita olla tekematta sita reissua. Kuusi paivaa viidakon keskella, nukuttiin yot riippumatossa katoksen alla. Paivittain oli rankkaa nousua ja laskua (olin valilla valmis lyomaan hanskat tiskiin), valissa pulikointia vuoristojoissa. Mahtava reissu. Mulla on jotain kuvia, (parisensataa), mutta saan kaapelin vasta huomenna. En nahnyt jaguaareja enka mitaan hurjaa, vaan miljoonia muurhaisia, yhden kaarmeen, skorpioneja ja megaison hamahakin. Sellasen päästäisen kokoisen. Ja nain lisaa niita superlehmia joista laitoin kuvan aikaisemmin. Kaytiin myos kokaiinitehtaassa! Huippua.

Ma oon niin onnellinen. Aamulla sain vihdoin soitettua Rimpelle, oli ihana kuulla sen aanta. En edes tajunnut, etten ollut puhunut suomea sitten tammikuun 25. kun jatin hyvastit Sebulle ja Argentiinalle. Must on ihana tulla kotiin ku siella on joku, joka tosissaan oottaa mua. Mul ei oo ollut aikaisemmin tallasta fiilista. Sebu on niin sopo ja ihana. =)

Sain ostettua tanaan myos lentolipun Meksikoon. Se menee Panaman kautta, jossa yovyn yhden yon. Outoa.. Tuun himaan parin viikon paasta.

Ma koin muuten tanaan jotain niin omituista ettei mitaan rajaa. Menin vahauttamaan itteni. Taalla se on ihan normaalia, ei mitaan ujostelua. Ei privakoppia, vaan avoimet ovet. Kun saavuin sinne paikkaan, siella oli joku vanhempi lady kesken eraan epamiellyttavan operaation, ette halua kuulla yksityiskohtia. Siihen liittyy letkuja ja sen semmosta. Anyway, mun karsimysnaytelma oli viela kesken, kun sinne rupes lappaamaan serkkua ja aitia ja lasta ja kaikennakoista. Tilanne oli niin koominen. Vuorossa oli biksurajat tai ehka jotain muutaki, mammat heittaa mun kanssa lappaa samalla kun ma kiljun omat tarykalvoni hajalle.. Ja se on ihan normaalia. Ei Suomessa, ikina. Eihan siita edes puhuta! Hmm. Mun tarina on varsin epaselva =D

Parasta lopettaa tahan. Hanni, iloista paluumatkaa! Naemme hyvin pian siella talvisessa Suomessa.

p.s. Hanni, mika taa on taa ällö pinkki? =D

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Moikka,

ooh, sää oot rakastunut !!!! Ihanaa =)

Anneli