torstaina, helmikuuta 01, 2007

Santa Marta

Ma luulin jo etten ikina paasisi tanne asti. Eilen Tunjassa (missa kavinkin avautumassa huonosta paivastani) menin linkkariasemalle kiltisti odottamaan klo 17 bussia jo 16.30. Klo 18 sain tartuttua jonkun hihasta kiinni ja kysyin missa mun bussi viipyy. Sain kuulla, etta se lahteekin vasta klo 19. Sitten sita siirrettiin viela 1,5 tunnilla. Lopulta yhteensa 4,5 tunnin odotuksen jalkeen, kello oli siis jo 21.30, paasin istumaan bussiin. Ma olin siis ihan syystakin pahalla paalla eilen. Ma uskon toki kohtaloon, mut talla hetkella mun kohtalo on istua rannalla eika bussissa 19 tuntia putkeen =P Penkit oli sentaan todella mukavat. Olin myos valmistautunut ilmastointiin kahdella hupparilla. Ilmastointi toimi kuitenkin vain kymmenen minuutin valein, joten 10 minuuttia saunassa ja 15 minuuttia jääkaapissa. Nice!

Kavin pyorahtamassa vahan tuolla rannalla, taa on ihan ok mesta. Jostain syysta paikalliset luulee mua kissaelaimeksi (kss kss...). Huomenna siirryn vahan syrjasempaan paikkaan. Mulla on vielakin haaveena paasta sellaiselle Tulumin kaltaiselle biitsille! (viime vuoden trippi Meksikossa)

Ma just paatin etten tee Ciudad Perdida -trekkia. Siina on muuten riski, etten ehdi tehda venereissua Cartagenasta Panamaan. Sitapaitsi, mahan oon kohta ylikunnossa ku jouduin eilenkin kavelemaan maen ylos! Mun askellus on hyvin kaunista ja sulavaa, kun alaselka seka reidet on ihan jumissa :)

p.s. ma yritan kanssa laittaa jotain kuvia, kunhan saisin jostain kaapelin! En ole loytanyt sellaista pitkaan aikaan.

Ei kommentteja: