torstaina, joulukuuta 28, 2006

Mancora!

Matkustaminen tuntuu heti erilaiselta, kun ei ole ketaan tuttua ymparilla. Tykkaan tasta fiiliksesta. Ma luulen, etta mun fiilis lahentelee samaa, mika koirilla on kun ne paasee koirasaareen ja ne paastetaan vapaiksi. Matkattiin Mileenan kanssa yhdessa melkeen kolme kuukautta. Tauko tekee varmaan ihan hyvaa.

Saavuttiin aamuviidelta Mancoraan poikien kanssa. Vaihdoin Mileenan kolmeen hollantilaiseen poikaan. Pojat oli nukkunut bussin takaosassa ihan hyvin. Mulla oli bussin etuosassa tapani mukaan taas vahan heikkoa tuuria kanssamatkustajien suhteen; mun vieressa istuva poika nukahti puoliks mun syliin ja takana istuva mies kuorsasi koko yon. Mua siis vasyttaa hiukan.

Meilla on uskomattoman ihana huone Gunnarin kanssa ihan rannalla. Hotel Las Olas ja se on sen verran hintava, etten kehtaa edes julkaista summaa netissa. Majaillaan siella muutama paiva ja mennaan sitten takas backpackkaajien pariin Las Terrazasiin.

Mancora on huomattavasti parempi kuin Huanchaco. Piitsi alkaa olee jo aika hyva. Ranta on vaan aivan liian taynna uskomattoman kauniita tyttoja. Ma yritan kestaa. =) On taalla muutama ihan ok hyvannakonen surffipoikakin.

Mut se juttu mista mun piti avautua. Mun lentoja ei saa vaihdettua. Ma en tieda mita mun pitaisi tehda. Isi, ostatko mulle uudet lennon kotiin sitten kun olen valmis mun matkustelun suhteen? Ma en millaan kerkea tulemaan jo helmikuussa kotiin. Mihin helvetin kotiin edes?! Jos ma vaan coolisti skippaisin mun lennon. Muuten mun pitais lentaa Columbiasta jo ihan kohta. Siihen ei ole kun reilu puoltoistakuukautta! Aidilla alkaa olee jo ikava, mut mulla on kaikki luotto siihen et faija kestais viela muutaman kuukauden lisaa ilman herttaista olemustani.

Ma luulen, etta mita kauemmin matkustaa, sita paremmalta se tuntuu. Tahan ei kai vaan voi turtua. Joka paiva Suomen rantasateet ja nyrpeat naamat tuntuu vaan kaukaisemmilta. Aikakin on menettanyt merkityksensa jo ajat sitten. Mulle on aivan sama mika viikonpaiva on kyseessa ja paljonko kello on. Sillon kun vasyttaa nukutaan ja sillon ku on nalka syodaan. Kaikki on vaan niin paljon yksinkertasempaa taalla. Sopii tallaselle vahan hitaammalle tapaukselle. Sori murut, ei musta taidakaan olla viela tulemaan kotiin.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Isi, osta uudet lennot Hannille! Reissu tuntuu olevan mukava ja antoisa.
Hyvää Uutta Vuotta!