perjantaina, joulukuuta 08, 2006

Tyttöpisteitä

Mä olen hieman järkyttynyt omasta käytöksestäni. Koko ajan on sellanen epäsosiaalinen hyypiö olo. Mileena sanoi, ettei se näy ulospäin. Ei musta oikeestaan tunnu edes pahalta. Vähän oudolta kai. Mut ruikuttava pikkutyttö musta on ainakin tullut, enkä tykkää siitä. Tyttöpisteitä vaan ropisee tästä yleisestä säälittävyydestä. Mileena on ihan fiiliksissä, kun mustakin löytyy tälläsiä inhimillisiä juttuja.

Ollaan hengailtu aika pitkälti Aussi-Stevien kanssa, joka tavattiin Arequipassa. Stevie tuli perässä Cuscoon. Aivan uskomattoman hyviä keskusteluja. Miltsulla oli eilen pientä altitude sicknessiä havaittavissa, joten lähettiin valloittamaan Cuscon yöelämä Stevien kanssa kahestaan. Mileena jäi kotiin kiltisti virkkaamaan. Täällä on hyvin ilmaista ulkoilla. Mulla meni 5 solia eli reilu euro.

Mutta baariin lähtö ilman Mileenaa on aina riski. Hukkasin taas kaiken mahdollisen. Aamulla itkin hävinnyttä korvista ja rannekorua. Oon ollu ihan paskana koko päivän. Voiko mistään saada enempää tyttöpisteitä? Mutta sukat sandaaleissa saattoi vähän tasapainottaa tilannetta. Täällä on uskomattoman kylmä. Mä haluan rannalle ja aion myöskin mennä. Surffaukset on jäänyt vähän vähille.

Ai niin, Mileena lähtee Argentiinaan!!!! Sillä on treffit. Tonnin voi treffeihin Buenos Airesissa sijoittaakin. Eli me erotaan. Mitähän kaikkea mä hukkaan kun pääsen reissun päälle yksin. Tuntuu aika mageelta jo valmiiks. Minä ja Etelä-Amerikka. Meil on Mileenan kanssa omat treffit Columbiassa sitten joskus tammikuussa.

Hei murut, mä tuun sittenkin takas kotiin keväällä!

Ei kommentteja: