lauantaina, marraskuuta 25, 2006

Kaikki on huonosti, mutta ei tunnu edes pahalta.

Mun tilanne vaikuttaa ihan mr Beanin leffalta. Mulla on näppylöitä, rahaa tilillä alle 5 euroa ja mut on just jätetty. Eikä mua edes itketä. Musta tuntuu ihan hyvältä. Mulla on maailman parhaat kaverit. Suurin osa niistäkin on tosin Suomessa, mut mulle riittää, että ne on olemassa. Mä toivon, että luottokortti venyy vielä vähän, ennen kuin isipappa muistaa laittaa mulle vähän hyvän tyttären lisää.

Eilen oli hyvä ilta. Juotiin Peru Librejä ja Tequila shotteja. Mä myöskin tanssin yksin tyhjällä tanssilattialla Gloria Gaynorin I will survive. Kovin kornia, mä tiedän, mutta se teki hyvää.

Tänään jatkettiin Limasta Piscoon. Peru on tuntunut ihan Euroopalta Guatemalan jälkeen. Silti paikalliset tuntuu olevan kovin huolissaan meistä. Koko ajan on joku saattamassa tai muuten vaan kehottamassa pitämään laukusta huolta. Piscon bussi jätti meidät tien varteen kello kahdeksan illalla. Okei, ei ollut mikään viehättävä naapurusto, mutta ehkä olisimme juuri ja juuri selvinneet taksilla ominkin päin Piscon keskustaan. Taidetaan vaikuttaa ihan raukoilta.

Huomenna kattelemaan pingviinejä köyhän miehen Galapagokselle. Tänään ei siis lähetä baariin, vaan menään nautiskelemaan televisiosta meijän privahuoneeseen ja aikasin nukkumaan. Meillä on merileijonien kanssa treffit 7:15.

Ei kommentteja: