sunnuntaina, marraskuuta 19, 2006

Näppylä-Hanni

Tää rupee menee jo vähän härskiksi. Jos joku tietää mitä nää paiseet mussa on, kertokoon. Mielelläni kuulisin myös josko niistä olisi mahdollista päästä eroon. Tää ei ole enää hauskaa.Suoritan kohta itsenäisesti jalkojen amputoinnin.

Pääepäillyt ovat tällä hetkellä perinteisesti uusi trooppinen sairaus, joka tullaan nimeämään mun mukaan tai vaihtoehtoisesti allerginen reaktio hiusväristä tai laventeliöljystä. Aivan sama mulle, haluun niistä vaan eroon.


Kaunista, eikö vain?

Jone lähetti mulle ihanan meilin tänään, jonka voimalla oon jaksanut katsoa taas tämänkin päivän mun ruttojalkoja.

Meili loppui näin:

”Matkustamisessa on kaikkein vaikeinta harhailun taidon oppiminen. Täydellinen matkailija ei tiedä, mistä hän tulee tai minne hän menee.” (-Lin Jutang, 1895-1976, kiinalainen kirjailija)

1 kommentti:

Hanni kirjoitti...

ne oli allerginen reaktio hyvin pitkalle vietyna. Gaylaakari selvitti sen puolessa tunnissa.