sunnuntaina, tammikuuta 28, 2007

Ah, tanaan ma aion menna aikasin kauneusunille ja herata virkeena uuteen paivaan. Pariin yohon ei oo tullut nukuttua juuri lainkaan... Tiistaina oltiin isoilla sukusynttareilla, ja oottelin puoli neljaan asti mun kyytia Buenos Airesiin. Se oli mahtava, sellanen kaksiosainen rekka-auto =) Aamulla puoli seitteman aikaan se jatti mut jonnekki pain keskustaa. Mul oli aika huono idea siita missa olin, mut olin paattanyt hylkia takseja sen paivan, joten lahdin seikkailemaan kohti hotellia paikallisbussien avulla. En joutunut kavelemaan kun viitisen korttelia, hyva tytto.
Aamupaivan fiksailin mun lentolippuja, iltapaivalla Sebu saapui perheensa luota ja lahettiin ettimaan Evitan hautapaikkaa. Raahauduin viimeisilla voimillani Sebun perassa korttelista toiseen, ja ne korttelit ei oo niinku Helsingissa. Melkeen kaks kertaa pidempia.

Kello oli jo kakstoista yolla kun lahettiin syomaan illallista. Sebun kavereita tuli moikkaamaan meita, ja jotenki paadyttiin viela lahtemaan radalle niiden kanssa. Seitteman aikaan aamulla palailtiin hotellille. Tarkotus oli nukkua 2 tuntia, syoda aamupala ja pakata laukut. Nukuttiin pommiin, Sebu heras yhdelta. Hirvee haslinki, onneks mun lento oli vasta 16.45.

Mun lento meni Bolivian kautta. Vain puolentoista tunnin odotus, Kolumbiaan lennon piti saapua klo 23 aikoihin. Bolivian lentokentalla ilmotettiin etta lento myohastyy hieman. Paadyin odottamaan siella 5 tuntia, Bogotaan saavuin neljalta yolla. Huippua, mulla ei ollut penniakaan Kolumbian pesoja, ja automaatit suljetaan yoksi. Onneks mun hostelli lainas taksirahat.

Oon ollu siis kaks paivaa taalla, ja oon jo aivan myyty. Ma oon ihastunu tahan maahan. Ainakin tassa kaupungissa vallitsee sellanen janna ilmapiiri, jota en oo viela kerinny analysoimaan sen pahemmin, mutta ma pidan siita. Ma en oo havainnu viela mitaan vaarallista. Hostellillakin on tosi kivoja tyyppeja. Mielenkiintosia. Kiva jutella sellasten kanssa, jotka on ollu reissussa vahemman aikaa ku ma. Tulee sellanen kokenut olo =)

Oho kello on jo puoli yksi, se siita aikasin nukkumaan menosta. Huomenna museot on ilmasia, meen kattomaan ainakin pyssyja poliisimuseoon. Olis myos tarkotus menna kattomaan harkataistelua.

Hyvaa yota.. Toivottavasti Sebulta ei veroteta kauheesti ekstraa mun antamasta pikku kotiinvietavasta.

Ei kommentteja: