perjantaina, tammikuuta 05, 2007

Mina olen mina enka voi sille mitaan.

Ma tiedan, etta Suomessa on pimeeta ja muutenkin ankeaa, mutta kulta rakkaat, siella on ihan yhta pimeaa ja ankeaa, vaikka ma kotiin tulisinkin.

Mutta tama biisi saattaa auttaa pahimpaan ikavaan. MARC ANTHONY Tu Amor Me Hace Bien. Siita tulee kivoja varistyksia. Popitetaan sita taalla koko ajan.

Kiitos isi rahasta. Muutin tanaan Ginon kampille. Ja en, en ole miettinyt tata loppun asti. Go with the flow. Seuraan vaan hyvaa fiilista. Se, etta asun mielummin sen neljakerroksisessa luksuskampassa, kuin laava Las Terrazissa on mun mielesta ihan normaalia. Ja hei, meilla on oma kokki. Mulla meni hetki keksia, mista se ruoka aina tulee. Ginolla on ihanaa hengata. Siina kampassa on elamaa, koko ajan on serkkuja ja kavereita kylassa.

Eilen Ginon sedan kuljettaja toi meille uuden koiran. Ihan uskomattoman sopo rottweiler pentu! En saanut ottaa sita mun viereen nukkumaan, vaikka kuinka yritin rapsytella mun silmia. Okei, se saattaa johtua myos siita, etta toistaiseksi havian kaikki vaittelyt espanjaksi. Viikko viela, niin puhun espanjaa jo taydellisesti. =)

Kaytiin tanaan Ginon ja sen porukoiden kanssa Ecuadorissa shoppailemassa. Se oli vahan niin kuin yllari mulle, eli eihan mulla mitaan passia ollut mukana. Perulaiset ei tarvitse passia paivavisiitilla Huaqaillassa, ma sen sijaan olin siella vahan laittomasti. Aika hauskaa. Meidan jeeppi levisi kuitenkin Ecuadoriin. Oltiin shoppailtu kaikki meidan rahat. Onneksi saatiin yhdistamalla kaikkien pennoset juuri ja juuri rahaa mekanikkoon ja paastiin takaisin kotiin. Mulla oli uskomattoman hauska paiva.

Ei kommentteja: