lauantaina, tammikuuta 06, 2007

Resaca

Herran jumala, krapulat vaan pahenee, mita vanhemmaks kasvaa. Musta tuntuu joka paiva taalla vaan paremmalta -melkeen pelottavan hyvalta. Ma asun Ginolla, sen vanhempien talossa. Aika jannaa, mutta musta tuntuu hyvalta siella. Ma en voisi ikina asua kenenkaan vanhempien luona Suomessa. Mutta taalla se on ihan normaali kaytanto. Kaikki lankkarityttoystavat asuu poikaystaviensa vanhempien luona. Se on sama juttu koko Perussa. Tytot muuttaa aina pojan kotiin.

Ihan turhaan panikoin Ginon vanhempia. Tanssin Ginon faijan kanssa salsaa niiden olkkarissa, jonka jalkeen se sanoi, etta saan asua sen kotona loppuelamani. Otettiin "muutamat" kaljat kampilla kun vietettiin Ginon sedan etkosynttareita. Tanaan on siis oikeat bileet. Ma en tieda miten mun elimisto kestaa enaa yhtaan lisaa. Olin eilen tosi nattina liikenteessa. Mulla oli mun jattikorvikset korvissa ja se musta bileilytoppi. Laitoin mun tukan silleen natisti leteille sivusta. Mulla oli paljon aikaa kun venailin Ginoa. Taalla ajalla ei tosiaan ole mitaan merkitysta. Puol tuntia saattaa tarkottaa ihan yhta hyvin puoltapaivaa. Sehan sopii mulle, kun oon aina myohassa.

Eilen kuitenkin tapeltiin ekan kerran. Gino sanoi mua Gorditaksi. Suoraan kaannettyna pikkulaskitytto. Vedin aivan kauheet tyttoraivarit ja dumppasin sen baariin. Hengailin rannalla enkkutyttojen ja muutaman paikallisen pojan kanssa. Pojat selitti, etta Gordita tarkoittaa taalla samaa kuin cariño, eli rakas, muru, etc. Ihan turhaan siis vinguin ja vikisin. Mutta ma olen hyvin ylpea mun espanjasta. Se oli ihan kunnon flaidis, enka ollut edes alakynnessa.

Musta tuntuu liian hyvalta taalla, etta haluisin liikkua yhtaan mihinkaan. Mileena, tule hakemaan mut taalta pois jossain vaiheessa. Se ei tule olemaan helppoa. =)

Ei kommentteja: