perjantaina, tammikuuta 26, 2007

Nopeesti

Okei mun elama:
  1. Rikoin tanaan mun laudan ja mulla meni melkeen taju vedessa myos. On todella veemaista surffata kun meressa ei ole vetta. (Vesi oli tosi matalalla)
  2. En todellakaan tieda, koska mun tulisi kotiutua taalta. Jos ma saisin paattaa, en tulisi ikina.
  3. Tarviin mun cv:n Antin koneelta ja en talla hetkella kuulu Antin ykkossuosikkeihin. Havaittavissa siis ongelma
  4. Musta tuntuu edelleen paremmalta kuin ikina taalla.
  5. Ma saatan olla hyvinkin rakastunut. Ma luulen, etta tama on sita.
  6. Huomenna kirjotan jotain oikeata.
  7. Tanaan vedetaan mehukone-rommi-vodka-kannit Ginon kattoterdella.
  8. Siistii kivaa jee, ma ahdistun aina koneella, joten lopetan tan nyt taas tahan.

Heippa hei kaikille, Viihdyttakaa toisianne.

Ei kommentteja: