keskiviikkona, tammikuuta 31, 2007

Viimisia paivia Mancorassa

Niin, mun eilinen surffipaiva oli kylla vahan jotain muuta kuin suunnittelin... Herasin aivan kamalassa krapulassa kymmenen maissa siihen kun Ginon faija heratteli meita cebichelle. Cebiche on muuten maailman paras laake krapulaan, raakaa kalaa sipuli lime pedilla. Muutama lasi kaljaa ja cebichea on taalla corte. Ja kaikki tietavat mihin muutama lasi kaljaa johtaa. Eilinen ei kuitenkaan mennyt pitkaksi. Lauantai sen sijaan meni ja pahasti.

Bautiso eli ns. ristiaiset oli aika nayttava juhla. Bileet olivat Mancoran hienoimman hotellin aulassa. Jo itse koristelut olivat vaikuttavat. Mulla oli mun uusi hieno, liian lyhyt vihrea mekko paalla ja Ginokin veti ykkoset paalla. Mun surffipoika oli aivan uskomattoman komea. Ginon aiti lainasi mulle olkaimettomia rintsikoita. En yhtaan tieda minne hukkasin mun Gossardit. Toisaalta tavaroiden hukkaaminen on aina kaynyt aika vaivattomasti multa. En ole kovinkaan yllattynyt.

Kaikissa bileissa, missa olen tahan asti vieraillut on ollut live bandi soittamassa. Jouduin toteamaan, etta Gino tosiaan on vahan mustis. Kavin pyorahtamassa parin pojan kanssa tanssilattialla muutamat salsat ja merenguet. Kysyin Ginon aidilta onko se ok etukateen ja señora Gasdali sanoi, etta anna menna vaan. Gino kuitenkin veti vahintaan yhta pahat kohtaukset kuin isoisansa. Ei tietenkaan mulle, vaan niille pojille.

Saan tanssia muiden poikien kanssa, mutta pojat eivat saa katsoa mua tietylla tavalla. Mista helvetista ma voin tietaa etukateen, miten ne aikoo katsoa mua tanssiessaan? Luulen etta miehet ovat paljon monimutkaisempia Perussa. Muuten ilta meni aika nappiin. Kiskottiin kaljaa ja tanssittiin. Tanssin melkein koko illan Ginon veljen kanssa. Frank, joka on aika kuuma myos, tanssii aivan uskomattoman hyvin. Loppuillasta otin korkkarit pois ja tanssin paljain jaloin. Edelleen 5 tuntia on maksimi aika mulle pitaa korkkareita.

Taallakin bileilla on taipumus vahan paisua. Jossain vaiheessa iltaa David ja Claudiokin eksyivat mukaan bileisiin. Embrujo, ykkoshitti taalla talla hetkella soi illan aikana valehtelematta ainakin 7 kertaa. Pojat nakittivat mut aina pyytamaan musaa, olin laulajan suosikki. "Solo dime q te quieres y lo toco para ti mi reina" Okei laulaja oli varmasti eniten jurrissa koko juhlaseurueesta.

Ai niin, ma muuten ratkasisin vessapaperiongelman. Taalla missaan julkisissa vessoissa ei ole paperia ja hyvin harvoin otan laukun mukaan baariin, joten olen aina ilman paperia. Mutta, koska olen aivan aarettoman kekselias, tajusin laittta vessapaperia rintsikoihin kolmea vessakayntia varten. Mun tissit siis aina pienenee illan vanhetessa. Mutta oikeesti toimii! Mun pitaisi varmaan patentoida idea, koska lahes kaikki tytot taalla ovat lahteneet samaan.

Nukutaan tama yo riippumatossa katolla. Ma haluan kuunnella sadetta ja yrittaa olla akajattelematta Suomea.

Ei kommentteja: